Зробити Graffiti.Org.Ua домашньою сторінкою Додати до обраного Контакти
Graffiti.Org.Ua: Українське граффіті Graffiti.Org.Ua: Украинское граффити  
Стартова Граффіті Інформація про граффіті Форум про граффіті Фотолог на Граффіті.Org.Ua Пошта на Граффіті.Org.Ua Каталог граффіті сайтів Контакти Карта сайту
 

SHOK1

Адаптація: Lodek from Czervonohrad
www.shok1.com

Британський райтер. В миру - Джоел Бутчер. Народився 1970 в Бірмінгемі, Англія. Незакінчена освіта хіміка. Крім райтінгу. займається дизайном. Купа публікацій в журналах, купа виставок. Останнім часом працює над обкладин-кою альбому Phife (A Tribe Called Quest) і на виробника dj-мішерів VESTAX. Єдиний з британських райтерів, в честь якого названий один з ко-льорів спрей-фарби BELTON.


  • Як довго ти працюєш з аерозолем?

    З 1985 року. Я почав писати в 1984, але тоді писав лише маркерами.

  • Твої роботи віддають панком, хіп-хопом і ді-джеями. До якого ступеня ти за-лучений до цих субкультур?

    Я зробив чимало робіт з багатьма темами, які мають відношення до хіп-хоп руху. Я солідно висів на цій хвилі починаючи з 1984 року. Я багато малював на тему бі-боїв, робив всякі штуки для жур-налу Big Daddy разом з колегою Джорджем Махудом. Зараз ми зби-раємось видати новий журнал Grand Slam, який би продовжував цю струю. Коли я досягнув певного рівня і захотів розширити тематику, природно, що я звернувся до Панку. Тим більше, що першим райтером, хто мене вразив, був штрих на ймення Baz, який замість "а" ставив анархію. Більшість моїх карактерів базується на англійській вуличній культурі; забіяки, панки, моди, etc.

  • Тобі краще працювати разом з кимось, чи самому?

    Аерозольний рух є незвичним явищем, бо передбачає багато співпраці. Колись я намагався створити якийсь більший діалог між райтерами. Я пройшов через період такого підходу до концептуальних мюралів. Однак це було досить проблемно, і я з'ясував, що не віддаю тої енергії, яку би хотілось, в свою частину малюнку. Тому зараз я значною мірою спрямований на самостійну роботу. Мені подобається володіти усім простором, в якому я можу збудувати нарратив. Бо є так багато візуальних мов, які варті уваги, що робота часто стає крикливою. Я співпрацюю з одним чи двома людьми, коли з цього може вийти щось цікаве.

  • Наскільки ти плануєш свою роботу, коли мова йде про велику продукцію, таку як мюрал? Що це за процес?

    Взагалі-то мені не подобається планува-ти, що малювати. Хоча це до певної міри і необхідно. Я малюю практично щодня з того часу, як навчився тримати олівець в руці, і мені потрібний елемент пригоди і несподіваності, коли я малюю. Інакше мені нудно.
    Одним з багатьох факторів, що привели мене до мого органічного стилю, було бажання позбутись будь-яка передбачуваності в процесі малювання і можливість спонтанності. Це як процес зваблення. Ти можеш позапалювати свічки, приготувати вечерю, але ж ти не будеш писати сценарій до сексу.

  • Розкажи про продукцію, яку ти робив наживо на відкритті Marquee клубу минулого вересня?

    Дейв Стюарт з колишнього Eurythmics любить пригоду. Він виділив мені простір І довірив мені його. Це було справою кількох годин перед подією, в мене не було ескізу, але на щастя була при собі фарба. Було дику-вато - я валив при вході у фойє напроти VlP-лаунжу. Коли "звйозди" приїхали, я почав роботу в диму І випарах шам-панського. Мене оточили "телебачники", які дуже хотіли зафільмувати перший виприск фарби.

  • Коли ти почав робити цифрову графіку? Чи важким був цей крок?

    Ні, "коли мені тринадцятий минало", я мав Commodore VIC20 і вбивав багато часу, роблячи різні маленькі приколи. Я почав робити цифрову графіку після купи замовлень зробити дизайн і став цікавитись нею як мистецьким засобом. Наприклад, я працював над розробкою нової інтерпретації класичного карактера в бі-бойському стилі (не змінюючи самої теми). Але коли я почав працювати з німцями, вони побачили це як графічним стиль, виконаний аерозолем, і саме цс їм подобалось. Саме тоді я став експе-риментувати з проектуванням карактерів у векторі.

  • Як впливає на твою роботу бажанні виразити якесь послання, ях впливає бажання створити щось естетичне?

    Я думаю, що і аерозольна сцена, і ди-зайн мають на меті зображення. Мене вже давно цікавить введення в роботу елементів нарративу, концепції та сим-волізму. Але насправді люди у це не вникають Моє загальне враження про райтінг o це те, що він спрямований на стиль, а не на зміст. Отже мені треба вносити таку інтенсивність, щоб вона говорила сама за себе. Мені подобається мелодрама, якби я досягнув, наприклад, рівня інтенсивності Морріконе - я був би щасливий. Але це важко, бо має бути цілісність. Цілісність має бути у лініях, кольорі, зображенні, виконанні та концепції. Цього досягнути можна лише через Інтенсивність у самому собі. Це неможливо просто підробити. Більшість з того, що я зробив до сьогодні, повне прихованих значень і символів.

  • Що нового можна чекати у секції продажу на SHOK1.СОМ ?

    Зараз я працюю над новою колекцією, яка включатиме одяг, друк, полотна і, сподіваюсь, мою першу обмежену партію іграшок. В мене багато ідей і планів, але я подумав, що буде розумним розпочати саме з того, про що просять люди.

  • Якшо б тобі довелось працювати з однією людиною, то хто б це був і чому?

    Я би хотів замутити щось з FUTURA, мабуть. Я, як і багато інших ранніх британських райтерів, зазнав значного впливу від нього у середині 80-х, задов-го до того, як він "вибухнув" у дизайні, співпрацював з MoWax, etc. Ми зустрілись з ним кількома роками пізніше, але малювали окремо. Кльовий чувак, позбавлений поганого ставлення.

  • Який фільм останнім часом тобі сподобався?

    "Місто Бога". Про життя в бразильському гетто. 70% акторів - просто чуваки з вулиці.




    Стаття з сайту graffiti.org.ua        


  • !exact. Веб Дизайн Студия !exact. Web Design Studio:Создание и раскрутка сайтов, Хостинг, регистрация доменов и прочее Rambler's Top100 организации рядом, поиск, banksy iphone backgrounds