Зробити Graffiti.Org.Ua домашньою сторінкою Додати до обраного Контакти
Graffiti.Org.Ua: Українське граффіті Graffiti.Org.Ua: Украинское граффити  
Стартова Граффіті Інформація про граффіті Форум про граффіті Фотолог на Граффіті.Org.Ua Пошта на Граффіті.Org.Ua Каталог граффіті сайтів Контакти Карта сайту
 

^ДИВИСЯ ВГОРУ^

адаптація: Лодек
www.goabove.com
www.ekosystem.org

Ненапружена розмова з каліфорнійським райтером-“стрілочником” з дивним ім’ям Go Above, що перекладається як: а не пішов би ти вверх! Добре, що хоч вверх…


Більшість дізналася про тебе протягом твоєї резиденції в Парижі. Що ти робив перед тим, як приїхав до Франції?

Перед переїздом (у 2001) я був бомбером товарняків у своїй Каліфорнії. Я тагувався “Name Above”, “Freights” (“ім’я вгорі”, “вантаж”), був і надалі продовжую бути великим фаном американських потягів. Чудове відчуття - коли твоя робота їздить по всій країні. Кожен мусить піддатись Залізному Коню.


Зараз ти знову у Каліфорнії. Урбанізм там зовсім інший, ніж паризькі вулиці, це якось вплинуло на твою роботу?

Звичайно. Місто відіграє важливу роль для атак моїх Стрілок. Від цього залежить, чи буде це дерево, фарба, шаблон чи стікер. Залежить від міського ландшафту. Париж – чудове місто, скупчене і дуже густе, на відміну від більшості американських міст, які дуже розкинуті і плоскі. В Парижі, наприклад, будинки мають водостічні труби вздовж стін, що тягнуться зверху вниз. Екстремально ефективний об’єкт для того, щоб вліпити туди стікер… Де я знайду таке в Штатах?


Будучи американцем тобі легше добазаритись з торгашем, щоб помалювати на його крамниці?

Ні, навпаки важче! Більшість французів з якими я стикався налаштовані “проти” багатьох американців. Що я маю на увазі – це те, що існує купа упереджень до американців в інших країнах. Часто, коли я питаю дозволу намалювати щось на крамниці, “барижка” питає: “А звідкіля ти такий будеш?” Я кажу: “З Каліхворнії”. Після того багато хто просто повертається і йде геть.


Тебе певно мало цікавить їхній дозвіл?

50% на 50%. Половина з дозволу, половина без. Коли малюю чийсь магазин – викликають “псів”… Показую їм липові дані і адресу. Вони кілька секунд втикають, а потім їдуть собі. Деколи кажуть: “аа, то це ти ці штуки робиш!” А одного разу поліцай запитав, чи не міг би я розмалювати його фургон. Я малюю вдень, копи не вбачають в мені вандала. А якщо раптом щось - включаю режим “тупого американця”: “шо? Га? Мені дозволили… які папери? Ой згубив!” В будь-якому разі, нелегальні роботи залишаються.


По всьому Парижу можна бачити твої Стрілки, зроблені з дерева. Скільки таких стрілок ти поприбивав і чи не впадло вистругувати?

Перш за все, хочу подякувати за те, що “дивитесь вгору^”. Мої стрілки в Парижі найбільше приносили мені задоволення. Я зробив в сумі докладно 451 стрілку в усіх 20ти департаментах. Я , взагалі, дуже організований в плані поширення свого арту по місту. Мені подобається бути “all City”, з частинками себе, розкиданими по усіх закутках міста. В Парижі це досить легко зробити, зважаючи на його правильність. Перша едиція дерев’яних стрілок, яку я розповсюдив, була 235 шт. Я робив по 10-12 на район. З дільницями було все розписано, якщо я знаходив місце для стрілки, то дивився на номер району, чи він входить у мій план. Якщо виявлялось, що у тій дільниці я вже “відклацав”, то я йшов далі. Крім того, я не хотів перевищувати “вміст” стрілок в одному районі, створюючи диспропорцію. Я робив так, поки всі 235 не розійшлись. Потім я “настругав” ще 216 штук. Отож, на Париж в цілому пішло 451 штук (по Фаренгейту – прим. ldk). Найважче у всьому цьому було працювати з високовольтними електроінструментами. В процесі роботи і помилок я мало не зменшив суму своїх пальців з 10 до 8. Мало бракувало. Коли я тагував вантажні потяги у Каліфорнії – ніколи не думав, що доживу до “різьби по дереву” у Франції. От до чого доводить еволюція стилю.


Маєш якісь зв’язки з французькими чи американськими райтерами?

ТАК. Я маю зв’язок зі всіма райтерами. Ми усі розділяємо любов до малювання. Фактор ризику і креативність того чи іншого стилю.


Що було твоїм першим справжнім захопленням?

Малювання. Пам’ятаю, що любив малювати.


Хто або чия робота тебе надихає на творчість? Не обов’язково зі світу граффіті.

Моя родина. Мій батько чудовий художник і керамік. Його робоча етика і стиль мене інспірують. На додаток, мене інспірує вся Культура Граффіті. Мені подобається ходити вулицями і бачити, що хтось жертвує своїм часом і здоров’ям, аби зробити щось кльове. Те, що люди знаходять силу в собі і передають цю енергію іншим через стріт-арт, є дійсно Потужно.


На кількох наклейках ти написав "My mother is an artist". Що ти мав на увазі?

Бо вона митець. Ми всі митці. Нас вирощували з тим, щоб знаходити свій креативний потенціал ще в ранньому віці. Батьки нам казали:”погано малювати – це не малювати взагалі.”


Вона підтримує те, чим ти займаєшся?

Родина мене підтримує на 110%.


Який номер телефону ти набираєш найчастіше?

867-5309. Дженні, в мене є твій номер!


Що самого кльового зараз в Каліфорнії? Не рахуючи тебе…

Повернення Каліфорнійських Жінок. Як і французькі жінки, каліфонійки є Sexy і раді, коли по них малюють.


Плани?

Я збираюся до Європи десь-так через рік… Просто треба закінчити дещо з навчання тут у Каліфорнії. А поки-що буду атакувати Сполучені Штати трохи більшими, крутішими Стрілками і робити вилазки на товарняки. Тримайте голови ВГОРУ^.




Стаття з сайту graffiti.org.ua        


!exact. Веб Дизайн Студия !exact. Web Design Studio:Создание и раскрутка сайтов, Хостинг, регистрация доменов и прочее Rambler's Top100 организации рядом, поиск, banksy iphone backgrounds